[Kde-i18n-sr] Терминологија: tool, toolbar

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Уто Нов 29 14:38:53 CET 2007

> [: Слободан Симић :]
> Ууу бре, не... то „алатна трака“ ми је мнооого рогобатно. Уосталом, чему
> скраћивање? Нисмо ваљда ограничени простором. [...]

Ма није физичког простора ради, него вербалног :) Ал' да се не давимо око
овога, довољно за сада што смо манули „алате“.

> [...] Треба написати јасно и гласно... трака са алаткама или трака алатки,
> статусна трака или трака стања, трака менија итд...

Нека буде онда „трака алатки“, а кад већ помену, могла би и „трака стања“?
Да се уклопи у образац: трака овога, трака онога.