[Kde-i18n-sr] Терминологија: file ( дум-дам-Дум-ДАМ... )

Слободан Симић (Slobodan Simic) simicsl на verat.net
Чет Нов 28 08:16:43 CET 2007

On Monday 26 November 2007 22:34:20 Часлав Илић wrote:
> Датотека — сад 'ил никад¹! :) Таман за четворку.
>
> Не вреди о овоме више да се прича, него ајмо свак' тег на тас. Биљежим
> Марку 1 онамо, мени 1 овамо, то му је уравнотежено.
>
> ¹стилска фигура, никад је много времена...

Па не знам... са фајлом сам се некако сродио...
и иначе никад не употребљавам датотеку и врло, али врло ретко чујем
некога да користи датотеку уместо фајла. (можда се дружим са погрешним људима
али шта ћеш) :)

Ипак, можда бих превагнуо у корист датотеке ради једнообразности српских
превода на свим (или бар значајнијим) платформама.