[Kde-i18n-sr] Мало хваљења

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Нед Дец 2 20:41:58 CET 2007

Пропадо' јуче и данас у борби са хисторијском неправдом, непреводивих нам
имена фонтова. (По максими „док кућа гори, баба се чешља“, но не мари, јуче
одложише четворку до 4. јануара — ваљда им је дошло из ... у главу колико је
још увек бушно :)

И тако, док сам сваљивао фонтове, измислих тзв. „динамичке контексте“. У
ствари логички след постојећег, само је морало директно да ме засврби. Поред
овог досадашњег, статичког контекста, програмер сад може уз поруку прикачити
податак који је доступан тек за извршавања, који преводилац може употребити
у скрипти поруке. На примеру:

  http://caslav.gmxhome.de/image/kde4-sr-font-chooser-01.png
  http://caslav.gmxhome.de/image/kde4-sr-font-chooser-02.png

(обратити пажњу на колону стила када је лево изабран Аријел, а када Вера).