GCompris

Viorel-Cătălin Răpițeanu rapiteanu.catalin at gmail.com
Sun Jan 24 16:31:19 UTC 2016

> Cazul „Dă dublu clic cu degetul sau cu mausul... ”se referă la
instrucțiunile jocului, pe când cazul „Să poată face dublu clic cu mausul
sau să bată ecranul cu degetul de două ori” se referă la cerințele jocului
respectiv (sunt informații pentru părinți, ca să știe dacă jocul respectiv
poate fi jucat de copil sau nu).

Deci chiar era de context. Mulțumesc pentru confirmare. Din nefericire nu
am avut ocazia să utilizez GCompris.

Întrebarea care rămâne este următoarea:
Întrebarea de la 319 nu ar aparține din cerințele jocului? Am văzut că
formatul liniilor 319-320 este similar celui de la 316-317, dar traducerile
diferă. Dacă întrebarea nu aparține cerințelor, îmi cer scuze pentru
confuzie.

De asemeni, după ce faci modificările, poți încărca fișierul undeva (gen
Google Drive) și lăsa o legătură către el? În felul acesta putem să ne
uităm și pe ultima versiune a traducerii și dacă totul este în regulă, să o
încărcăm în master.

-Cătălin

În data de 24 ianuarie 2016, 18:22, Horia PELLE <horricane at gmail.com> a
scris: