GCompris

Horia PELLE horricane at gmail.com
Sun Jan 24 16:16:28 UTC 2016

Mulțumesc pentru aprecieri și pentru micile imprecizii observate - am rămas
impresionat!
Referitor la „Dă dublu clic cu degetul sau cu mausul... ” , sigur, trebuie
tradus într-o singură formă scrisă, preferabil forma pe care o înțelege cel
mai bine un copil până în 10 ani.
Vă mulțumesc mult pentru ajutor, sunteți o echipă minunată!

Horia Pelle