Actualizare...

Ovidiu-Florin BOGDAN ovidiu.b13 at gmail.com
Fri Dec 9 14:51:05 UTC 2016

Mulțumesc pentru traduceri Horia.

În timce ce făceam îmbinarea, am observat că fișierul tău sursă e mai
vechi. Sau s-a modificat sursa de când ai trimis traducerile. Poți te rog
să actualizezi sursele și să ne trimiți din nou fișierul?

Și modifică te rog în Lokalize: "Language-Team: KDE Localization - Romanian
Team (ro)\n" adică să pui adresa de email a echipei RO (kde-i18n-ro at kde.org
).

Îmi cer scuze de întârziere pentru îmbinare.

*Ovidiu - Florin BOGDAN*
GeekAliens.com <http://ovidiu.geekaliens.com>
Kubuntu România <http://kubuntu.org>
<http://www.google.com/profiles/ovidiu.b13>

Pe 5 decembrie 2016, 14:59, Viorel-Cătălin Răpițeanu <
rapiteanu.catalin at gmail.com> a scris: