Re: Traducere parțială kicker

Baadur Jobava jobaval10n at gmail.com
Tue Sep 22 18:22:37 UTC 2015

meriutacornel a adăugat o actualizare la traducerea Dolphin (
stable-kf5/apps/applications/dolphin.po ), iar recenzia mea este în pagina
de pull request:

https://github.com/Jobava/kde-localization/pull/5

Mulțumim pentru contribuție!

PR-ul poate fi comasat după rezolvarea problemelor minore ridicate. Este
posibil să nu fie greșite ghilimelele dacă politica de localizare KDE
utilizează ghilimelele englezești în loc de cele românești (altcineva are o
părere?).

Jobava