dolphin.po

Viorel-Cătălin Răpițeanu rapiteanu.catalin at gmail.com
Thu Oct 29 07:58:05 UTC 2015

Problema este că „Trash” este un loc special și este referit ca atare.
Același lucru este văzut și la „Places”:
Send application to Trash / Send application to Places (se referă la partea
din stânga Dolphin-ului).
Cum ar trebui să fie tratate astfel de locuri?

În data de 29 octombrie 2015, 03:17, meriuta cornel <meriutacornel at gmail.com