Re: Concluzii ședință KDE Ro

Florin Catalin RUSSEN cfrussen at yahoo.co.uk
Sat Dec 26 23:25:01 UTC 2015

Este un pic ipocrit să susții asta la cîte proiecte Open Source sînt
traduse pe Tx, mai ales că tot KDE-ul este construit pe Qt ;)

La 10.12.2015 00:43, Ovidiu-Florin BOGDAN a scris:
> Știi ceva ce noi nu știm? Ai tu cumva acces la sursele de la transifex și
> noi restul nu?
>
> Dacă da, te rog împărtășește-le și cu noi, dacă licența îți permite.
> Pe 10 dec. 2015 01:17, "Florin Catalin RUSSEN" <cfrussen at yahoo.co.uk> a
> scris:

>>> KDE. Dintre toate soluțiile open source Pootle-ul s-a dovedit a fi cea mai
>>> competentă (dacă vom reuși să facem ce au făcut oamenii proiectului