Re: Conversii din „î” în „â”

Ovidiu-Florin BOGDAN ovidiu.b13 at gmail.com
Wed Dec 9 23:41:31 UTC 2015

Salut,

Sunt de acord că este absurd să avem două semne pentru același sunet.

Regulile de traducere KDE, din câte mi s-a spus, este să traducem conform
regulilor actuale ale limbii, iar dacă regulile limbii se schimbă, trebuie
corectate traducerile.

Din acest punct de vedere este absolut irelevant din ce motiv s-a ajuns la
regulile actuale ale limbii române.

Dacă doriți să faceți fork, sunteți liberi să faceți asta. Dar țineți cont
că traducerile oficiale românești din KDE vor rămâne cele conform cu
regulile în vigoare ale limbii.

Cu stimă,
Ovidiu-Florin Bogdan
Pe 10 dec. 2015 01:15, "Florin Catalin RUSSEN" <cfrussen at yahoo.co.uk> a