Re: distribuție fără svn

Victor Carbune victor.carbune at gmail.com
Tue May 31 09:36:57 CEST 2011

Salut,

2011/5/31 Grigore Moldovan <grigore.moldovan at googlemail.com>:
> Salutări,
>
> Mă întreb dacă este o metodă mai eficientă de a distribuii traducerile noi
> pentru cei care nu au acces la kde svn, mă gândesc în particular la
> traducătorii noi, precum sunt și eu. Eu unul am rămas blocat la
Deocamdată se pare că nu.

Da, este vina mea pentru neacceptarea la timp (deși în general mă mișc
mai repede), dar oricum, după accept mail-ul va fi trimis fără fișier,
pentru că depășește limita.

> Pot să trimit traducerile noi direct pentru cei cu activitate recentă pe svn,
> dar nu e tocmai în spiritul listei... Pot și să încarc fișierele pe un alt
> server, și să pun adresa fiecărui fișier într-un email pentru kde-i18n-
> ro at kde.org, dar nu este la îndemâna tuturor. Poate cineva schimba setările
> kde-i18n-ro at kde.org?
Nu ştiu dacă există în setări, mă voi uita, dar cred că ar fi mult mai
bine să pui fişierele pe un server separat.
Ataşarea lor la email presupune că fiecare persoană de pe această
listă va avea fişierul în inbox, şi nu cred că este în vreun util sau
necesar.

> Dacă e o problemă de timp, mă ofer să ajut moderatorii să filtreze asemenea
> mesaje. Mai am *.po traduse, dar nu are rost să le trimit dacă primele nu au
> trecut.
Te rog, dacă poți, să le pui pe un server, sau dacă nu ai această
alternativă să ni le trimiți pe email personal.
De asemenea, poţi face inclusiv request la un cont svn.

Victor