distribuție fără svn

Grigore Moldovan grigore.moldovan at googlemail.com
Tue May 31 00:51:08 CEST 2011

Salutări,

Mă întreb dacă este o metodă mai eficientă de a distribuii traducerile noi
pentru cei care nu au acces la kde svn, mă gândesc în particular la
traducătorii noi, precum sunt și eu. Eu unul am rămas blocat la

> Your mail to 'kde-i18n-ro' with the subject xxx is being held until the list
> moderator can review it for approval. The reason it is being held: Message
> body is too big: xxx bytes with a limit of 20 KB. Either the message will
> get posted to the list, or you will receive notification of the moderator's
> decision.

Pot să trimit traducerile noi direct pentru cei cu activitate recentă pe svn,
dar nu e tocmai în spiritul listei... Pot și să încarc fișierele pe un alt
server, și să pun adresa fiecărui fișier într-un email pentru kde-i18n-
ro at kde.org, dar nu este la îndemâna tuturor. Poate cineva schimba setările
kde-i18n-ro at kde.org?

Dacă e o problemă de timp, mă ofer să ajut moderatorii să filtreze asemenea
mesaje. Mai am *.po traduse, dar nu are rost să le trimit dacă primele nu au
trecut.

Grig