Re: KDE: traducerea fișierului qt/kdeqt.po

Cristian Oneț onet.cristian at gmail.com
Mon May 23 12:30:47 CEST 2011

2011/5/23 Cristian Buzdugă <cristianbzdg at gmail.com>:
> Salut!
>
> Am atașat cele două fișiere. Vreau să mai fac niște traduceri. Deocamdată mă
> gîndeam să aduc toate fișierele din modul qt la 100%.

Dacă ai nevoie de niște criterii kde-base ar fi cel mai prioritar din
punctul de vedere al traducerii deoarece se consideră ca esențial [1]
și conține textele cele mai vizibile. E tradus 87.37 % dar dacă ar
scădea sub 75 % traducerile în română nu s-ar mai livra în versiunea
următoare. Dar orice traducere e binevenită deci poți lucra la ce îți
place ție mai mult.

[1] http://l10n.kde.org/stats/gui/trunk-kde4/essential/

Numai bine,
Cristian Oneț