Re: KDE: traducerea fișierului qt/kdeqt.po

Cristian Oneț onet.cristian at gmail.com
Sun May 22 19:10:35 CEST 2011

2011/5/22 Cristian Buzdugă <cristianbzdg at gmail.com>:
> Bună ziua!

Salut,

>  Am adus traducerea fișierului kdeqt.po din kde-trunk/qt și
>  kde-stable/qt la 100%.
>  Nu pot pune fișierele pe serverul SVN pentru că nu am cont și nu mi-am
>  dat seama de unde se poate face, așa că le-am atașat.

Se pare că lista nu acceptă atașamente sau mărimea maximă a
atașamentelor a fost atinsă așa că pe listă acestea nu au ajuns.
Eventual poți să mi le trimiți direct mie pentru a le verifica și
comite.

>  Doresc să mai contribui cu niște traduceri. Ce îmi recomandați? Și cum
>  pot să-mi creez un cont de SVN?

Momentan echipa de traducere este destul de inactivă. Sergiu Bivol
este coordonatorul echipei. Pentru a deveni un membru al echipei
trebuie să realizezi cîteva traduceri care să fie verificate și
aprobate de ceilalți membrii. Dacă te hotărești că îți place și vrei
să continui cu această muncă poți aplica pentru un cont SVN (ai nevoie
de recomandarea unui contributor activ).

Chiar e nevoie de membrii în echipa de localizare în română [1]. Bine ai venit!

[1] http://l10n.kde.org/stats/gui/trunk-kde4/team/ro/

Numai bine,
Cristian Oneț