Traducerea Marble

Victor Carbune victor.carbune at gmail.com
Sun Nov 28 16:53:56 CET 2010

Salut,

După cum a remarcat și Cristian într-un mail anterior, existau niște
probleme cu id-uri de string-uri pe care Răzvan, autorul traducerii,
le-a schimbat fără să vrea din cauza schimbării encoding-ului a
fișierului. Am corectat problemele manual, iar pentru string-urile
necomentate nu mai sunt probleme.

Cu toate astea, editând fișierul am observat ca string-urile care sunt
comentate (~#) conțin diacritice care nu sunt encodate bine.
Știe cineva dacă există vreo variantă de a le modifica, evitând
editarea directă (adica prin Lokalize, eventual)?

Din câte știu, rolul lor este pentru o reutilizare, în cazul în care
apar din nou.
Dacă nu există, probabil voi recurge la a le copia (editând manual)
din fișierul de pe svn. Fișierul este aici [1].

De asemenea, orice alte observații cu privire la traducere sunt binevenite.

Victor

[1] http://swarm.cs.pub.ro/~victor/kde/codein/translation/