echipa de traduce în limba română a KDE

Sergiu Bivol sergiu at ase.md
Sat Nov 27 12:03:29 CET 2010

Salut Cristi,

În data de Vineri 26 Noiembrie 2010 23:42:12 Cristian Oneţ a scris:
> Scriu listei în speranța de a afla următoarele despre echipa de traducere:
> 1. Dacă ea există?
Într-o oarecare măsură. Începînd cu KDE 4.0 am tradus eu, iar cîțiva băieți au
mai ajutat cu anumite aplicații (Cătălin Florin Russen în primul rînd).
Inițial începuse să traducă și Laurențiu Buzdugan.

> 2. Dacă există cine sunt membrii ei?
Laurențiu este oficial coordonator, probabil are acces la listă.

> 3. Cum își coordonează munca?
Cu Cătălin comunicam prin chat, în rest nu aveam cu cine coordona.

> 4. Unde se desfășoară discuțiile legate de traducere?

Nu-mi amintesc de vreun mesaj pe această listă de mult timp :)
Mă bucură interesul vostru!