Propuneri de traduceri pentru Google CodeIn

Cristian Oneţ onet.cristian at gmail.com
Fri Nov 26 14:24:42 CET 2010

2010/11/26 Victor Carbune <victor.carbune at gmail.com>:
> [...]
>
> Am o problema legată de traducerea Marble (cea pusă și online pe
> adresa mentionată), și anume când verific cu msgfmt îmi raportează că
> există două cuvinte la fel:
> marble.po:2064: duplicate message definition...
> marble.po:2059: ...this is the location of the first definition
> msgfmt: found 1 fatal error
>
> Problema e că aceste două cuvinte la fel există și în varianta există
> de pe SVN (pe lângă alte probleme corectate de elevul care a tradus
> acum).
> Nu sunt sigur dacă e în regulă pur și să șterg una dintre definiții.

Cred că encodingul fișierului nu e OK. Dacă mă uit pe SVN (cu encoding
UTF-8) cele două mesaje sunt diferite:

#. i18n: file: src/lib/LatLonEdit.ui:35
#. i18n: ectx: property (suffix), widget (QSpinBox, m_min)
#: rc.cpp:682
msgid "′"
msgstr "′"

#. i18n: file: src/lib/LatLonEdit.ui:51
#. i18n: ectx: property (suffix), widget (QSpinBox, m_sec)
#: rc.cpp:685
msgid "″"
msgstr "″"

în fișierul de la