Multumesc de raspuns, intrebari !

Victor Carbune victor.carbune at gmail.com
Fri Dec 3 13:41:50 CET 2010

Salut Robert,

Rugămintea este să dezactivezi formatarea HTML a mesajului tău înainte
de a-l trimite pe lista de discuții.
Mesajele pe listele de discuții, în general, scot formatarea HTML, iar
mesajul uneori poate să apară greu de înțeles (mai jos am lăsat
mesajul tău nemodificat ca să poți observa cum îl văd ceilalți membri
ai listei).

Pentru a face asta, atunci când scrii un email de pe yahoo, ai în
interfața grafică opțiunea "Plain Text" - te rog întotdeauna când
trimiți un email pe această listă să folosești acea opțiune.

Legat de task-uri pentru Google Code-in, sunt cele disponibile pe
interfața grafică de pe www.google-melange.com
Contribuțiile voastre sunt valoroase și cel mai important ar fi ca
după terminarea acestui concurs să rămâneți, în măsura timpului
disponibil, contribuitori activi în cadrul echipei de traduceri KDE.

Voi anunța și aici, pe lista de discuții, când voi adăuga alt set nou
de task-uri, pentru ca toți cei care sunteți înscriși să știți acest
lucru.

Victor