Vreau să dau şi su o mînă de ajutor pt. traducerea KDE

Remus-Gabriel Chelu gabychelu at iservicesmail.com
Sat Feb 23 16:55:09 CET 2008

Salut, băieţi ! Mă numesc Remus-Gabriel Chelu şi vreu să intru în echipa nou
formată de traducere a KDE în limba română . Anul trecut am încercat să i-au
legătura cu Claudiu Constin, dar n-am reuşit; pe pagina de discuţii
kde-i18n-ro at kde.org n-am găsit nimic interesant, aşă că am renunţat să mai
caut informaţii noi despre echipa de traducere în limba română; pînă mai ieri
cînd din curiozitate am intrat din nou pe această pagină, şi spre
surprinderea mea aflu că lucrurile au început din nou să se mişte, că un grup
de tineri încearcă să "reînvie" echipa de traducere (kde-i18n-ro) .
Am încercat să intru în grupul de discuţii Google kde-i18n-ro
(http://groups.google.com/group/kde-i18n-ro?hl=ro), dar n-am reuşit să
intru;răspunsul pe care l-am primit, a fost: Ne pare rău...
 Înscrierea dvs. în acest grup este încă în curs de desfăşurare.

Aşa că ... din nou în aşteptare !

PS: Pentru Claudiu Covaci, pentru ca să nu-ţi apară această problemă, evită de
a pulsa butonul pentru Executarea tuturor verificărilor . Fă verificările
ce -ţi par necesare cu ajutorul celorlalte butoane de verificare .