Pagina ro.kde.org

Laurentiu Buzdugan lbuz at rolix.org
Thu Feb 7 05:51:00 CET 2008

Salut,

Pe pagina asta http://l10n.kde.org/docs/translation-howto/tools.html
zice ca Claudiu Costin este web admin-ul de la kde.org si stim deja
ca el nu-si mai citeste emailul de la kde.org.  Partea "buna" este ca
documentatia este in mod evident invechita, deci probabil ca altcineva
a preluat sarcina.  Am trimis un mesaj la sys admin-ii de la kde.org
sa vedem daca ne dau acces la ro.kde.org.

Numai bine,
Laurentiu