[kde-i18n-ro] Verificare ortografică, un fel de

Eddy Petrişor eddy.petrisor at gmail.com
Mon Sep 12 12:07:48 CEST 2005

Salut

Am lucrat sâmbătă şi duminică la maraton la ceva unealtă de
perfecţionare a verificării ortografice pentru limba română. Deşi ce
am ataşat e doar o mică parte din unealta la care lucrez, poate fi
folosită cât de cât automat.

Comanda de bază este:

./check-file.sh fisier.po

fişiere produse:

fisier.po.msgstr - contine toate mesajele din po
fisier.po.orto - conţine cuvintele raportate ca greşite de aspell

Ceea ce vă interesează este conţiutul fişierului generat cu sufixul .orto.
Alte informaţii în fişierul Readme

Note:
- Eu am rulat pe un debian, iar un pachet deb de aspell-ro îl am la
mine pe disc.
- Parametrii de configurare se pot modifica în fişierul check-file.sh
- lista de cuvinte se poate suplimenta, dar încă nu am o asemenea
lista (lucrez la o unealtă de triere a cuvintelor raportate de aspell,
pentru a adăuga noi intrări la aspell-ro)
- se pot schimba sufixele fişierelor produse
- am uitat să pun în Readme la cerinţe şi nevoia de perl

--
Regards,
EddyP