[kde-i18n-ro] Un alt tip de maraton : maraton de review

Eddy Petrişor eddy.petrisor at gmail.com
Thu Sep 8 12:08:52 CEST 2005

Salutare la toţi,

M-am gândit că din moment ce am făcut două maratoane de traduceri şi
au apărut ceva probleme, ar fi bine să facem şi ceva recenzii în mod
organizat. Aşa ca, după o mică discuţie cu Dan Damian, am ajuns la
concluzia că ar fi util să facem un maraton pentru review.

Locul este cel cunoscut, Universitatea Politehnica Timişoara,
Facultatea de Electrotehnică, sala A107 din corpul A, sâmătă, 10
septembrie, ora 11.

Acum este momentul să ne dăm cu palma-n cap, că tot a fost lansat GNOME-ul.

Se va face review la traducerile din GNOME şi cele din OO, adică ceea
ce s-a tradus la cele două maratoane de traduceri. În cazul în care
terminăm mai repede, putem continua traducerea la OO ;-).

PS: Scuze celor ce vor primi mesajul din mai multe locuri.

--
Regards,
EddyP