[kde-i18n-ro] Traducerea KDE 3.x (stable)

Claudiu Costin claudiuc at kde.org
Sun Jun 12 22:58:34 CEST 2005

        Dragi prieteni,

  Fiind extrem de ocupat in ultima vreme, a trebuit sa ma
opresc din traducerea KDE. Din fericire in acest sfirsit
de saptamina am reusit sa ma mobilizez si am terminat
pachetele kdelibs, kdebase si kdetoys. Pe linga ele
am mai lucrat la KPovmodeler, Kolourpaint si alte
PO-uri din kdeadmin si kdeartwork. Toate aceste
activitati le-am facut in branch-ul "stable". Cind
voi avea timp voi sincroniza cu branch-ul "trunk".

  Peste o zi sau doua puteti vedea statisticile
actualizate cu aceasta situatie la:
  http://i18n.kde.org/stats/gui/stable/ro/

o zi frumoasa,
Claudiu Costin, claudiuc at kde.org