[kde-i18n-ro] A aparut EasyLinux

Claudiu Costin claudiuc at kde.org
Sun Jun 12 21:53:16 CEST 2005

       Dragi prieteni,

  Pentru cei care nu stiau inca, am placerea sa va anunt ca
a aparut revista "EasyLinux" [1]. Din cite am citit pe site
ea este dedicata utilizatorilor incepatori de Linux. Este
excelenta o asemenea initiativa, mai ales ca numarul de linuxisti
din Romania a inceput sa creasca. Nu mai exista traseul greu
al frustrarilor la instalarea pe un hardware suportat cu dificultati, ci
iata ca distributii precum SuSE si Mandrake fac Linux-ul
accesibil tututor.
 Iata de ce este oportuna o astfel de revista.
Aici [2] puteti vedea coperta revistei.

[1] http://www.easylinux.ro
[2] http://www.easylinux.ro/images/covers/suse92_aprilie08_2005.jpg

o zi frumoasa,