[kde-i18n-ro] Extinderea panoului KDE http://www.ro.kde.org/articole/applets.html

Claudiu Costin claudiuc at kde.org
Thu Aug 25 00:17:18 CEST 2005

           Dragi prieteni,

  Cu toate ca Daniel Ionescu a tradus Extending the KDE Panel [1]
din februarie 2005, nu am avut timp in acel moment sa revizuiesc
traducerea si am uitat cu totul de ea. Din fericire am luat la mina
mail-urile mai vechi si asa am reusit sa finalizam
un calup de documentatii [2] de tradus.

  Tutorialul Extinderea panoului KDE [3], scris
Matthias Elter,  este extrem de instructiv pentru dezvoltarea
propriilor miniaplicatii de panou si va arata pas cu pas implementarea
unui joc popular "15 piese".

  Din zona de FTP [4] puteti descarca arhivele cu cod sursa
pentru kfifteenapplet-1.0.tar.gz [5] si
khelloworldapplet.tar.gz [6].

  Spor la treaba!

[1] http://developer.kde.org/documentation/tutorials/dot/panel-applets.html