Re: [kde-i18n-ro] IMPORTANT: Numărul de forme de plural în română este 2 nu 1!!!

Claudiu Costin claudiuc2005 at gmail.com
Fri Aug 12 17:16:12 CEST 2005

   Draga Eddy,

Mersi frumos pentru informatii. Insa ar fi citeva probleme
pentru mine:

1) Nu stiu cum sa lucrez cu mai multe forme de plural in KDE
(eu stiu numai de singular si plural)
De ex:

#: kio/defaultprogress.cpp:224
#, c-format
msgid ""
"_n: %n folder\n"
"%n folders"
msgstr ""
"1 folder\n"
"%n foldere"

Nu stiu cum ar trebui la 3 forme.

2) Sint atit de multe PO-uri de tradus,  incit imi este
greu sa "lupt" prin toate traducerile sa vad pe unde
s-ar potrivi.

Oricum am retinut ideea si sper sa gasesc timp sa
studiez gettext-ul mai adinc.

Mersi frumos!

--
Claudiu Costin