Hallo!

Max Roeleveld max at dnzm.nl
Mon Feb 22 11:13:16 GMT 2021

Hallo allemaal,

Het idee was even om een foutje in een programma-beschrijving aan te passen,
en voor je het weet ben je je aan het voorstellen op een mailinglist... ;)

Ik ben Max, sinds een paar jaar enthousiast KDE-gebruiker (en al langer dan
dat Linux-gebruiker). Ik ben in het dagelijks leven developer (webapplicaties,
voornamelijk PHP), en ik heb me voorgenomen dit jaar iets meer bij te dragen
in open source. Omdat het kan, en omdat het waardevol is. Tijd is altijd een
beperkende factor, maar hier en daar eens kleine bijdrages leveren moet zeker
kunnen.

In dat kader wilde ik als eerste stap dus "even" een (vermoedelijke) typo in
de beschrijving van Falkon rechttrekken. Ik zag daar zowel Flacon als Falcon
benoemd worden, en de zin loopt ook niet echt helemaal lekker. Mijn eerste
route was het Git-repo op invent.kde.org, waar ik werd doorverwezen naar de
i18n-teams.

Dus. Hier ben ik. En nu? :)

Vriendelijke groet,

Max Roeleveld