[Kde-i18n-nds] [linux-op-platt] Status von "Linux op Platt" (Juli 2008)

Soenke Dibbern s_dibbern at web.de
Thu Jul 24 01:41:39 CEST 2008

Op Di., den 22. Jul.'08, hett Heiko dit Klock 22.34 schreven:

> 1) KDE op Platt
> * KDE 4.0 ist vollständig übersetzt. (Vielen Dank an Sönke Dibbern und
> Manfred
> Wiese, die die gesamte Arbeit gemacht haben. Ich hatte das zwar mal
> initiiert, habe aber an der Übersetzungsarbeit schon lange fast nichts
> mehr gemacht.)
De KDE-Edu-Programmen sünd nich heel översett, man liekers velen Dank för
de Blomen.

> * Die Teamwebsite fehlt. Sie müsste unter http://nds.i18n.kde.org/
> liegen. Die
> bisherige Seite http://nds.i18n.kde.org/index.php3 ist noch erreichbar,
> ist
> aber uralt und müsste dringend überarbeitet werden.
In Wohrheit liggt de Siet nu hier:
http://l10n.kde.org/team-infos.php?teamcode=nds
Ik heff dor keen Schrievrechten för, anners harr ik dor al lang maal wat
an maakt. (Man ik heff den Serverbaas bi KDE ok noch ni na Verlöven
fraagt, villicht kumm ik dor in'n August maal to...)

> * KDE selbst liefert die plattdeutschen Texte mit aus. Wieweit dieses
> Sprachmodul dann aber bei gängigen Linuxdistributionen (Suse, Ubuntu
> etc.)
> tatsächlich enthalten ist, weiß ich nicht. Dies wäre zu prüfen. Falls
> nicht,
> bräuchten wir eine einfache Installationsanleitung.
Bi SuSE laat sik kde-nds- un koffice-nds-Paketen ut de normalen
Repositorien daalladen - dat is'n Kinnerspeel. Bi Ubuntu gifft dat ok
nds-Paketen, man se hebbt dor dit "Rosetta"-Deert, wat en Programm is, mit
dat Jan un allemann eenfach so bi't Översetten mitmaken köönt. De
Grundidee is jo düchtig goot, man de Resultaten... je nu, is ok maal legen
Kraams bi. De Borndateien frischt se wull bloots so af un an maal op, de
Översetten sünd denn ok fakens överhaalt. (Tominnst weer dat so, as ik dat
tolest nakeken heff - is ok al wedder wat her.)

> * Bisher wurde KDE op Platt kaum beworben. Das müsste man eigentlich mal
> nachholen, dafür wäre aber wohl eine Teamwebsite die Voraussetzung.
Jo. ;-)

> 2) Gnome op Platt
> * Hier gibt es bisher keine Aktivitäten. Die Übersetzung von KDE war
> auch vom
> Arbeitsaufwand schon hoch genug. Gnome und KDE sind beide von dem, was
> sie bieten,
> sehr ähnlich und ich vermute, dass es derzeit keine Freiwilligen gibt,
> die
> Gnome op Platt angehen wollen. (Oder irre ich mich da?)
Villicht kunn för'n Anfang maal wedder wat op http://platt.gnome-de.org/
to stahn kamen?

Beste Gröten,
Sönke