[Kde-i18n-nds] Woans löppt dat hier? - Toeerst mol vele Frogen...

ihmselbst griesotron at tiscalinet.de
Sat Apr 22 18:10:42 CEST 2006

Moin,
mien Naam is Fred, de Ökelnamm is "ihmselbst". Ik bün twaars vun
Noordrhien-Westfalen, wo de Lü "küern" un nich snacken, un snack hier ok
normaal keen Platt. Aver nu heff ik hier för mien Pläseer ne hele Wiel
de .nds-Verschoon as Standard op mien Rekner, un heff mi nu mol fraagt,
of ik Ji bi't Översetten nich waat ünner de Arms griepen kann.
Dat is jo redig 'n Problem, sik op KDE baven twischen de Twiege
torechttofinnen. Ik wullt mol kieken, wat nieger is, un wat een noch to
översetten hett. Wat vun de GUI schall een överhööft översetten? Ik heff
sehn, dat Ji toeerst de Stable bewerkt. Wann warrt de Trunk jümmers
opfrischt? Welke Programme hefft Ji för't Bewerken? Watt an .po's is
free, oder anners fraagt: wer maakt opstunns wat, oder wat schall een
översetten, un wat beter nich, wiel et villich al een annern in de Maak
hett?
Dank för Antwoorden un Tipps.

cu