[Kde-i18n-nds] Vörbereiten för KDE 3.4

heiko.evermann at gmx.de heiko.evermann at gmx.de
Sat Dec 11 22:03:01 CET 2004

Moin tosamen,

ik heff jüst all uns PO-Dateien vun den KDE 3.3-Branch na Head kopeert.
Vunnacht löppt dor op den Server noch de msgmerge-Perzess, de dat mit den
niegen Vörlagen vun den Head tosamenföhrt, un dornach kann dat Översetten op
Head wiedergahn.

Wi mutt denn maal sehn, woans de Status is  un wo wi noch wat doon mutt. Dat
kann ok ween, dat in den Dezembermaand sik noch 'n beten mehr an den Vörlagen
ännert, dat is ja de Endspurt för KDE 3.4, ok för de Programmererlüüd. Ik
denk mi aber, dat is beter, uns PO-Datein vundaag al to överdragen. Kunn ja
ween und wi mutt dor noch mehr naarbeiden as wi uns hüüt denkt, un dann is
dat beter, wenn wi dorför noch Tiet hebbt.

Maal sehen.

Hartlich Gröten un ik meld mi, wenn ik mehr weten do,

Heiko