[kde-i18n-lt] kde-i18n-lt Digest, Vol 55, Issue 1

Andrius Štikonas stikonas at gmail.com
Pen Spal 28 12:42:52 UTC 2011

Programą beveik parašiau vakar vakare. Ji sukeičia duotame faile
vertimus vietomis (tiesa dar kažkodėl prideda vieną tuščią eilutę .po
failo pabaigoje, bet čia ne bėda). Dar reiks pakeist nplurals
antraštę, ir parašyt scriptuką, kuris mano programą paleidžią visiems
.po failams, bet čia jau paprasti dalykai, sudėtingiausia dalis jau
parašyta.

Jeigu kam įdomu, programos tekstas: http://paste.kde.org/~stikonas/138961/

Andrius