[kde-i18n-lt] Re: Fwd: Podcast vertimas

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Tre Birž 15 15:40:08 CEST 2011

2011-06-15 Donatas G. rašė:
> Šiaip tie podcast'ai yra tiesiog mp3/ogg failiukai, kuriuos gali
> atsisiųsti? Ar tai - tikras "streaminimas"? Man pati koncepcija
> neaiški.

  Na konkrečiai Amarok atveju tai veikia taip:
  1. Kūrinių šaltiniuose einu į „podcast“ skiltį.
  2. Pasirenku „pridėti naują“ ir nurodau podcasto RSS/Atom URL'ą
(pvz. koks http://www.philosophybites.libsyn.com/rss)
  3. Gaunu „dinaminį“ sąrašą garso įrašų, kurių galiu klausytis
(dėlioti į grojaraštį ir pan.)

  Taigi, kaip suprantu, tai besikeičiantis sąrašas garso įrašų (galbūt
amarokas išmoks pvz. periodiškai patikrinti ir pranešinėti apie naujai
atsiradusius įrašus, kaip įprastiniai rss klientai daro).
  Ar Amarokas parsisiunčia ir paleidžia garsą, ar realiai kažką
streamina šitoje vietoje kaip ir nesvarbu (mano nuomone).

  Taigi tebūnie „garso prenumerata“, nes prenumeruoju iš kažkokio
šaltinio periodiškai išleidžiamus garso įrašus.

  Ačiū visiems už nuomones.

--
Tomas Straupis