[kde-i18n-lt] Re: fingerprint

Dovydas Sankauskas laisve at gmail.com
Šeš Lapkr 13 08:11:44 CET 2010

2010/11/12 vt <punktyras at gmail.com>:

> Siūlau „atpažinys“ plg. „sprendinys“
>
> „Nuotraukų atpažiniai kolekcijai dar nesukurti. <...> Ar norite sukurti
> atpažinius dabar?“
>
> Gal dar „bruožas“ ar „braižas“ įsipaišytų, nors gal žmonės bijotų braižyti
> nuotraukas :)
>
> Santrauka irgi neblogas.

Fingerprint naudojamas daug kur. Pavyzdžiui nmap naudoja „OS
fingerprint“ operacinių sistemų atpažinimui.

„Atpažinys“ neblogai skamba.

„Kontrolinis kodas“ irgi skamba neblogai, bet pagal prasmę jis
atitiktų anglišką „checksum“ arba „CRC – cyclic redundancy check“.

Kažkur mačiau verčiama „pėdsakas“. Man jis patiko ir pats tokį terminą
ilgai naudojau „fingerprint“ vertimui. Tarsi iš palikto pėdsako
atpažįstamas pėdsaką palikęs objektas. „Kontrolinis kodas“ yra
atpažinimo ženklas, kuris generuojamas sąmoningai, o „pėdsakas“ –
atpažinimo ženklas, kuris paliekamas specialiai nesistengiant jo
palikti.

--
Dovydas Sankauskas