[kde-i18n-lt] Kontaktiniai adresai KDE dokumentacijoje

Andrius Štikonas stikonas at gmail.com
Sek Saus 3 15:01:06 CET 2010

On penktadienis 01 Sausis 2010 23:40:41 Tomas Straupis wrote:
> Laba diena
>
>   KDE dokumentacijoje daug kur pateikiamas kontaktinis e-pašto adresas
> (pastabas rašykite šen, jei norite prisijungti - rašykite ten, jei
> norite verstis kūliais - rašykite va ten).
>   Kaip reikėtų šitoje vietoje geriau daryti?
>   Kol kas aš palieku angliškos dokumentacijos sąrašyno (ar konkretaus
> žmogaus) adresą pagal anglišką variantą ir, kur tinka, pridedu
> lietuviško vertimo sąrašyno adresą (gausis, kad moderatorius paskaitys
> "užstrigusį" laišką, ir kažką su juo darys, negražu tai, kad siuntėjas
> [...]

Tai matyt darom kai dabar yra. Paliekam angliško sąrašyno adresą ir, kur
tinka, prirašom kde-i18n-lt at kde.org. Konkretaus žmogaus adreso manau nereiktų
rašyt, nes ką daryt, jei tarkim žmogus išeina iš lietuvinimo komandos,
galimybės pakeisti adresą išleistoje versijoje jau nebėra.

--
Andrius Štikonas