[kde-i18n-lt] KDE 4.2: kur naujieji vertimai?

Andrius Štikonas stikonas at gmail.com
Tre Rugs 9 01:43:17 CEST 2009

Sveiki,
Nežinau, ar dar prisimenate šią mūsų diskusiją dėl linksnių plazmoje.
Kalbėjau su plazmos projekto lyderiu ir serbų vertimo koordinatoriumi dėl
jų, tai tą galima padaryti pasinaudojus integruota KDE vertimų scriptinimo
sistema Transkript (kažkas panašaus į JavaScript). Kiek supratau, tai galima
pilnai suprogramuot gimines ir linksnius. Gal tai nėra pats lengviausias
variantas, bet pradžiai tiks, vis geriau nei nesuderinti linksniai ar
negražiai atrodantys sakiniai su dvitaškais "Pašalinti: Laikrodis".

http://techbase.kde.org/Localization/Concepts/Transcript#Property_Maps

Kadangi serbai tą jau yra padarę, tai iš esmės daug ką galima
pasiskolinti/pavogti iš jų.

Minusai: na reikia tą suprogramuot, taigi yra darbo. Aš pats nuo rugsėjo
27d. išvažiuoju į Kembridžą, tai dabar tikrai neturėsiu pakankamai laiko tą
padaryti. Taigi jei neatsiras kitų savanorių, matyt teks šį dalyka nukelti
bent jau iki kitos vasaros, bet anksčiau ar vėliau tą padaryti kam nors
teks.

Veikimo principas: sukuriami pmap failiukai, kuriuose surašomi visi
linksniai, giminės, etc, o tada po faile galima nurodyt kokį žodžio linksį
naudoti.
Pavyzdukas:
http://websvn.kde.org/trunk/l10n-kde4/sr/scripts/kdelibs/kdelibs4/
http://websvn.kde.org/trunk/l10n-kde4/sr/messages/kdelibs/libplasma.po?view=markup

#: applet.cpp:2438 containment.cpp:154
#, kde-format
msgctxt "%1 is the name of the applet"
msgid "Remove this %1"
msgstr ""
"Уклони овај %1|/|Уклони $[по-роду-броју %1 овај ову ово ове ове ова] $[аку "
"%1]"

--
Andrius Štikonas