[kde-i18n-lt] Dėl Baltix versijos su KDE aplinka

Mantas Kriaučiūnas mantas at akl.lt
Ket Lapkr 5 07:08:34 CET 2009

Labas,

On Wed, Nov 04, 2009 at 12:57:02PM +0200, Donatas G. wrote:
> nuorodą įdėjau, tavo ir Ginto laiškus praleidau

Dėkui, kad operatyviai suregavai :)

> Gal žinai, kaip ten su Baltix+KDE reikalai? Turbūt projektas sustojo?

Kiek pamenu, tai aš tau sakiau kodėl nejuda Baltix+KDE desktop projektas -
nerandu nei vieno lietuvio ar Lietuvos ruso/lenko/latvio, kuris norėtų ir
galėtų būti Baltix-KDE pagrindiniu testuotoju bei atsakingu atsmeniu.
Nuo 2003 iki 2005 metų Baltix'e buvo ir KDE ir GNOME aplinkos, pradžioje
(kol Baltix'as buvo daromas Knoppix pagrindu) KDE aplinka buvo pagrindinė.
Deja, maždaug nuo 2005 metų, iš mano akiračio kažkur dingo aktyvūs KDE
vertėjai bei testuotojai, manau tai susiję su GNOME tapimu pagrindine
Ubuntu aplinka ir dauguma mano pažįstamų, naudojančių Debian, pradėjo
naudoti Ubuntu + GNOME...

Būčiau labai laimingas, jei tu arba kas nors kitas padėtų surasti
aktyvių KDE naudotojų, norinčių kad būtų Baltix'as su KDE aplinka ir
galinčių tam skirti nors pora valandų per savaitę arba pora dienų per
mėnesį.

Galbūt http://kde.akl.lt reiktų paskelbti kvietimą prisijungti prie
Baltix aktyvistų komandos:

http://launchpad.net/~baltix

Jei atsiras nors vienas KDE aktyvistas, norintis ir galintis būti
atsakingu už Baltix-KDE (galbūt teisingiau būtų vadinti Baltix-Kubuntu)
kūrimą bei testavimą, tai tegu jis parašo specifikaciją (blueprint), kad
nori baltix-kubuntu (baltix-kde) metapaketo į launchpad blueprints puslapį:

http://blueprints.launchpad.net/baltix

Realiai maždaug per savaitę galima padaryti ir ištestuoti baltix-kubuntu
metapaketą ir dar maždaug savaitės reiktų padaryti ir ištestuoti CD/DVD iso
atvaizdžiams, taigi, jei yra noro, tai pakankamai greitai padarytume :)

--
Labanaktis/Good luck,
Mantas Kriaučiūnas	 Jabber ID: mantas at akl.lt 	 GPG ID: 43535BD5