[kde-i18n-lt] Veiksmažodžiai ar daiktavardžiai pagrindiniame meniu?

Donatas G. dgvirtual at akl.lt
Tre Lapkr 4 11:06:32 CET 2009

On 2009 m. Lapkritis 3 d., antradienis 12:47:29 Mantas Kriaučiūnas wrote:
> [...]
>  pakeitė nuomonę ir pradėjo naudoti Failas, tai ir OpenOffice ir Firefox
>  pasidarė Failas... Kaip sakant "šuns balsas į dangų neina"...
>
> Beje, komp_lt konferencijos archyvai kažkur dingsta ir todėl ankstesnių
> diskusijų dauguma aktualių klausimų nebeįmanoma surasti internete :(
> Siūlau atsakant į šiuos laiškus daryti CC į gnome-lt at lists.akl.lt bei
> kde-i18n-lt at kde.org - tokiu atveju diskusijų archyvai tikrai išliks ir
> lietuviškame ir tarptautiniame serveryje, manau gnome-lt bei kde-i18n-lt
> prižiūrėtojai praleis šiuos laiškus iš neužsiregistravusių žmonių.

Na, suabejojau: gal ir ne taip blogai tas daiktavardžių ir veiksmažodžių
mišinys...

Štai ką rašiau anksčiau:

> [...]
> veiksmažodžių. Štai KDE programoje Kmail, iš kurios rengyklėje dabar kurpiu
> laišką, meniu įrašai pavadinti taip:
>
> Laiškas | Keisti | Rodymas | Parinktys | Pridėti | Įrankiai | Nustatymai |
> Pagalba
>
> Na, gan keistai atrodo. Geriau jau būtų:
>
> Laiškas | Taisa | Rodymas | Parinktys | Priedai | Įrankiai | Nustatymai |
> Pagalba.
>
> Taigi ir pranešu sau pačiam, Kmail vertėjui: pakeisti !   :)
>
> Tiksliau, pasitarti komandos viduje, ir priimti bendrą sprendimą – ar
>  bendru sutarimu, ar balsų dauguma – ir pakeisti visus meniu visame KDE

Čia faktiškai visur tiktų daiktavardžiai. Galima ginčytis, ar geriau „edit“
versti „taisa“ ar „redagavimas“ ar „keitimas“.

Bet vat pagrindinis Kmail langas turi vieną problemišką įrašą:

Failas | Keisti | Rodymas | Eiti | Aplankas | Laiškas | Įrankiai | Nustatymai
| Pagalba

Galima „Keisti“ pakeisti į „Keitimas“, tačiau „Eiti“ taip lengvai nepasiduoda.
Šis meniu skirtas navigavimui, galima „Eiti“ į kitą laišką, kitą aplanką ir
pan. Taigi: „Navigavimas“?

Nors, kadagi meniu labai orientuotas į veiksmą, čia galima per daug nesukant
galvos palikti veiksmažodį, o bendrai laikytis daiktavardžio taisyklės.

Ką mano kiti KDE vertėjai? Juk mes atskira sekta, kaip norim, taip darom :)

Šio laiško kopija eina į kde-i18n-lt at kde.org ir gnome-lt at lists.akl.lt.

--

Donatas G.