[kde-i18n-lt] KDE 4.2: kur naujieji vertimai?

Andrius Štikonas stikonas at gmail.com
Ant Vas 3 14:50:03 CET 2009

On Tuesday 03 February 2009 14:00:49 Donatas G. wrote:

> Aš irgi pastebėjau, kad susimetus visus vertimus iš svn kde 4.2 vertimas
> gerokai pagražėjo.
>
> Specialiai tam ir scenarijų susikūriau. Jei kam reikia, galiu pasidalinti
>
> :)
>
> Donatas

Na bet kokiu atveju nepakenktų toks scenarijus. Būtų lengviau testuot
vertimus.

Aš, beje, susikūriau scenarijų, kuris įvykdo msginit komandą trūkstamiems po
failams ir prideda juos į svn repozitoriją, todėl prieš verčiant naujus failus
daugiau nebereikės ranka generuot iš pot failų.

Yra dar vienas bjaurus reikalas su plasmoidų pavadinimais. Daugelyje vietų
reiktų ne vardininko linksnio, nes yra tokios eilutės „Baterijos stebėtojas
nustatymai“, bet dabar nėra tam galimybės ir kiek suprantu tą ne taip lengva
ištaisys. Gal reikia pabandyt pranešt apie linksnius į http://bugs.kde.org?

--
Andrius Štikonas