[kde-i18n-lt] Vardai vertimuose

Dovydas Sankauskas laisve at gmail.com
Pen Birž 13 13:50:54 CEST 2008

Tai autorių, programuotojų ir pan. vardai ir pavardės. Pagal lietuvių
kalbos taisykles galima arba palikti originalų rašybos variantą arba
užrašyti variantą lietuviškomis raidėmis pagal originalo tarimą.

Aš esu linkęs palikti originalią rašybą, nes ne visada žinau kaip
tiksliai ištarti originalo kalba pavardę. Juk būna visokių keistų
pavardžių iš pačių įvairiausių kraštų.