[kde-i18n-lt] KDE 4.1 lietuvybė - ant plauko

Donatas G. dgvirtual at akl.lt
Tre Birž 4 16:01:23 CEST 2008

On Wednesday 04 June 2008 11:46:03 Dovydas Sankauskas rašė:

> Aš kdebase porą šimtų eilučių per šią savaitę galiu išversti.

Vinam gnome vertėjui, pasisiūliusiam pagelbėti, persiunčiau šiuos failus iš
kdebase/ :

desktop_kdebase.po  kcmkio.po       kcmkwinrules.po  kfontinst.po  konsole.po
dolphin.po          kcmkonqhtml.po  kcmkwm.po        khotkeys.po
ksysguard.po
kcmbackground.po    kcmkonq.po      kdmconfig.po     konqueror.po

Jei kas nors iš kde komandos ką nors iš šito ketino versti, parašykite, aš jam
perduosiu, kad neverstų...

Donatas