[kde-i18n-lt] Failas KDE 4

Dovydas Sankauskas laisve at gmail.com
Pir Rugs 3 14:26:35 CEST 2007

2007-09-03, Donatas G. <dgvirtual at akl.lt> rašė:
> Galima ir taip, tačiau tai nepasiteisina tais atvejais, kai eilutėje nereikia
> keisti nieko daugiau, tik patį žodį byla. O tokių eilučių bus, spėju, koks
> ketvirtadalis (atverti bylą/failą) ir pan. Todėl manau, kad prieš redaguojant
> kiekvieną eilutę reikėtų atlikti tuos kitus du darbus: išfiltruoti visus
> pranešimus su žodžiu byla ir pritaikyti automatinį vertimą.

Na, pavyzdžiui, tokia eilutė: „Atverkite bylą. Nurodykite jos pavadinimą."
Automatizuotas filtras, pakeitęs „bylą" į „failą", žodelio „jos"
nepakeis į „jo". Tad aš bijau, kad iš pradžių pritaikius automatinį
vertimą, paskui bus labai sunku sužiūrėti tokias klaideles. Jų bus
begalės.

--

Dovydas Sankauskas