[kde-i18n-lt] Failas KDE 4

Gintautas Miliauskas gintas at akl.lt
Pen Rugj 31 18:03:41 CEST 2007

Sveiki,

> Aš perėjimą prie failo įsivaizduoju taip: atverti .po failą su kbabel, spausti F3, įrašyti „byl" ir versti kiekvieną žodį kol F3 klavišas praneš „ieškomas žodis nerastas". Tada imti kitą .po failą.

Kai aš keičiau „rinkmeną“ į „failą“, tai dariau taip: ieškojau
kiekvienos formos atskirai, t.y., pirma sugaudžiau visus „rinkmena“,
tada „rinkmenai“, „rinkmeną“ ir t.t.  Taip tą vieną žodį galima
automatiškai pakeisti, o konteksto dažnai ir nereikia liesti.  Aišku,
dirbau ne su KBabel, o su VIM, su kuriuo galima truputį (tiek, kiek
reikia) paskriptuoti tokias užduotis.  Didelę dalį GNOME -- apie ~2000
„rinkmenų“ -- su visais kontekstais sutvarkiau per porą ilgų vakarų.

Šiaip yra Manto perl skriptas keisti iš „rinkmenos“ į „failą“, jį gal
ir „bylai“ galima panaudoti.  Rankinio darbo liks, bet mažiau.  Jis mėtėsi
kažkur Launchpade.

Iki,
--
Gintautas Miliauskas