[kde-i18n-lt] klaidelė

Donatas G. dgvirtual at akl.lt
Ket Gruod 15 07:23:43 CET 2005

2005 m. gruodis 14 d., trečiadienis 20:59, Dovydas Sankauskas rašė:
> Kiekvienos Kde programos meniu punkte „Pagalba" yra skyrelis apie Kde
> vertėjus – t.y. apie mus, kuriame rašoma:
>
> Į lietuvių kalbą KDE vertė Gintaras Goštautas, Eugenijus
> Paulauskas,Ričardas Čepas, Linas Spraunius, Donatas Glodenis, Nerijus
> Kislauskas, Laumigis Skripkauskas, Darius Žitkevičius, Dovydas
> Sankauskas ir kiti.
>
> Laumingio vardas čia įrašytas su klaida!

Taip, mano klaida, atsiprašau, Laumingi, jau pataisiau. Jau atrodo paties
vardą buvau išmokęs rašyti, bet į tą eilutę matyt kopijavau tai, kas kažkur
seniau užrašyta buvo.

Beje, gal kas norėtų imtis lt.i18n.kde.org svetainės prižiūrėjimo darbo?
Laikinai vietoje Darius Žitkevičius ją tvarkau aš.

--
Donatas Glodenis