[kde-i18n-lt] dėl sparčiųjų klavišų

Dovydas Sankauskas laisve at gmail.com
Tre Rugj 24 17:17:13 CEST 2005

> Shortcut - spartusis klavišas // spartinančių klavišų derinys

Palikciau "spartusis klavisas". "Spartinanciuju klavisu derinys" -
pernelyg ilgas griozdas.

> Shortcuts - spartieji klavišai // spartinantys klavišų deriniai
> // keisčiau, kadangi vienaskaitoje spartusis klavišas yra nesamonė...

Man "spartusis klavisas" puikiai skamba ir vienaskaitoje. Nematau
problemos, nieko cia nereikia keisti.

> Key bindings - klavišų sietis // klavišų sietys ??

Cia irgi tinka "spartieji klavisai" :)))

> Key bindings scheme - klavišų sieties chema // klavišų susiejimų schema

Sparciuju klavisu shema
arba
Sparciuju klavisu deriniai

> Key scheme - klavišo schema // klavišų schema

Klavisu schema / deriniai / isdestymas

> Keyboard shortcuts - spartieji klavišai // spartinančių klavišų deriniai

ok

> Shortcut schemes - sparčiųjų klavišų schemos // t.p.

Sparciuju klavisu schemos -- ok. Tik man nepatinka zodis "schema".
Geriau butu spraciuju klavisu deriniai arba tiesiog sparciuju klavisu
sarasas.

--

Dovydas Sankauskas