[Kde-i18n-fry] Vertalers gezocht voor Fryske Firefox

Wim w.benes at gmail.com
Tue Jul 5 11:42:00 CEST 2005

Hoi,

Onlangs ben ik gestart met het vertalen van Firefox en Thunderbird.
Daartoe heb ik me aangemeld bij Mozilla als beheerder, zoals
te zien is op http://www.mozilla.org/projects/firefox/l10n/index.html.

Een eerste aanzet is al gemaakt en is te downloaden vanaf:
http://home.hetnet.nl/~wbrch/mozilla/firefox-1.0+.fy.win32.zip
Dit is wel een windows versie overiens ;) .
Pak dit bestand uit in de map C:\Program Files\ en start door op
C:\Program Files\Firefox\firefox.exe te dubbelklikken.
Heb je al een versie van Firefox draaien, dan is het verstandig om even
een nieuw
profiel aan te maken door een snelkoppeling op je bureaublad te zetten en
in de eigenschappen van de snelkoppeling bij Doel, achter firefox.exe -p
te plaatsen.

Echter, het is uiteraard veel werk, zeker als je nog niets hebt.
Daarom wil ik vragen of er onder jullie ook vrijwilligers zijn die
willen meehelpen
met het vertalen van Firefox en Thunderbird.
Uiteraard komt er ook een Linux versie van beschikbaar.

Eventuele discussies kunnen hier gevoerd worden of op www.mozbrowser.nl,
maar ook via chat op irc.mozilla.org kanaal mozilla.nl.

Bij voorbaat dank voor jullie reacties,
Wim