[Kde-i18n-fry] Vertalers gezocht voor Fryske Firefox

Rinse de Vries rinsedevries at kde.nl
Tue Jul 5 15:43:43 CEST 2005

Op dinsdag 5 juli 2005 11:42, schreef Wim:
> Hoi,
>
> Onlangs ben ik gestart met het vertalen van Firefox en Thunderbird.
> Daartoe heb ik me aangemeld bij Mozilla als beheerder, zoals
> te zien is op http://www.mozilla.org/projects/firefox/l10n/index.html.

Hallo Wim,

Cool dat van Firefox ook een Fryske versie komt!!

Friese vertalers zijn vrij schaars, momenteel hebben wij maar 2 actieve
vertalers.

Misschien is het een idee om de krachten te bundelen en te proberen andere
Friestalige computergebruikers te bewegen om mee te helpen bij het vertalen
van software..

Rinse