[Kde-i18n-fry] host

Andries Annema an3s_annema at planet.nl
Mon Apr 4 21:22:46 CEST 2005

Minsken!

Wat moatte we mei de term ‘host’? Soe it it bêste wêze om dat wurdt
gewoanwei mar net oer te setten yn it Frysk of kinne we der wat mei
lykas ‘sintrale kompjûter’ of sokssawat?

Hjir en dêr op ‘e strún nei in goeie omskriuwing fan de term, jout
www.answers.com/host in dúdlike omskriuwing, wêr’t eins ek fuortdaliks
it oersetprobleem yn oanstreke wurdt. Yn de kategory ‘technology’ seit
er it folgjende:

===
Host - A computer that acts as a source of information or signals. The
term can refer to almost any kind of computer, from a centralized
mainframe that is a host to its terminals, to a server that is host to
its clients, to a desktop PC that is host to its peripherals. In network
architectures, a client station (user's machine) is also considered a
host, because it is a source of information to the network in contrast
to a device such as a router or switch that directs traffic. See host
adapter
<http://www.answers.com/main/ntquery?method=4&dsid=1512&dekey=host+adapt
er&gwp=8&curtab=1512_1>  and host name
<http://www.answers.com/main/ntquery?method=4&dsid=1512&dekey=host+name&
gwp=8&curtab=1512_1> .
===

Om no ‘gasthear’ te brûken is ek net rjocht gaadlik, liket my. Wat sizze
jimme hjir fan?

An3s