[Kde-i18n-fa] ترجمه دلفین

Mohammad Reza Mirdamadi mohi.pub at gmail.com
Mon Feb 6 20:35:09 UTC 2012

سلام
اگر از svn  استفاده میکنید فایل رو میتونید در آدرس زیر پیدا کنید:

/branches/stable/l10n-kde4/fa/messages/kde-baseapps/dolphin.po

و اگر میخواید راحت‌تر باشید میتونید اون رو از آدرس زیر بگیرید:

http://websvn.kde.org/*checkout*/branches/stable/l10n-kde4/fa/messages/kde-
baseapps/dolphin.po
این فایل توسط خود من تا ۹۵٪ آماده شده و ۱۹ رشته داره که هنوز ترجمه نشده و شما
زحمتشو میکشی. :)

لطفا ترجمه‌ها روان و بر اساس ترجمه‌های دیگر در همین فایل باشه. به روان بودن
بیشتر اهمیت میدیم تا ترجمه‌ی کلمه به کلمه. من استفاده از برنامه‌ی lokalize رو
برای ترجمه به شما پیشنهاد میکنم.

اگر سوالی بود از پرسیدن اون دریغ نکنید. اگر در ترجمه‌ی کلمه‌ای شک داشتید در
همین لیست یا کانال آی‌آرسی kde-ir#مطرح کنید.

--
Regards,
Mohamad Reza Mirdamadi

This e-mail has sent via Kontact/Kmail in Kubuntu Linux
Please consider the environment before printing this e-mail.