[Kde-i18n-fa] Announcement of Change in Language Name for Persian

Mohammad Ebrahim Mohammadi Panah mebrahim at gmail.com
Sat Feb 9 19:08:15 CET 2008

سلام،
در مورد این که
Farsi
درست هست یا
Persian
نمی شه با نظرسنجی تصمیم گرفت. باید به مرجعش مراجعه کرد. یعنی ورجع علمی و
استاندارد. بزرگترین مرجع تصمیم گیر در مورد زبان فارسی هم در حال حاضر
فرهنگستان هست. نظر فرهنگستان را هم دیدیم که نام زبان ما را
Persian
اعلام کرده. اگر از اون دسته باشیم که فرهنگستان را هم قبول ندارند (!) همین
حجت بس که ایزو، در استاندارد شمارهٔ ۲-۶۳۹ نام زبان ما را
Persian
اعلام کرده. پیوند به این مراجع را هم توی نامه های قبلی فرستادم.
کسی این جا قصد و توان تکروی را نداره. از جمله من.
اگر به نظر کسی دو روز کم بود می تونست حداقل همون وقت بگه. من خیلی خوشحال می
شدم که یکی می اومد می گفت که بذارید یک ماه روش فکر و بحث کنیم.
دوستی ما که جای خودش را داره
;-)

--
        Mohammad Ebrahim Mohammadi Panah