[Kde-i18n-fa] Announcement of Change in Language Name for Persian

Mohammad Ebrahim Mohammadi Panah mebrahim at gmail.com
Fri Feb 8 23:09:09 CET 2008

به عنوان برادر کوچکتر این جمع تقاضا می کنم بیایم از سر تقصیرات هم بگذریم و
بذاریم این کار به خوبی و خوشی انجام بشه.
اگر کوتاهی از من بوده عذر می خوام و اگر از شما بوده من چی کاره هستم که بخوام
ببخشم یا نبخشم.
به جای جر و بحث سر سلیقه های شخصی بیاید حالا که اعلام کردیم (چه کار درستی
کردیم، چه کار غلطی) بذاریم همون اسمی که جاهای معتبر استفاده می کنن استفاده
کنیم و کاری نکنیم که دیگه توی کی.دی.ای هیچ کس حرف ایرانی را به هیچ نخره.
باور کنید با تغییر این اسم نه پولی تو جیب من میره، نه پولی از جیب شما می ره.
حلال خدا هم حروم نمی شه، حروم خدا هم حلال نمی شه.
شما که قدیمی ترها و بزرگترهای این گروه هستید بزرگی کنید.
؟

--
        Mohammad Ebrahim Mohammadi Panah